Ολοκληρώθηκε σήμερα, Τετάρτη 7 Ιανουαρίου, η δεύτερη, από τις τέσσερις συναντήσεις, των νηπίων με τα «πρωτάκια» του δημοτικού, στο πλαίσιο «δραστηριοτήτων μετάβασης». Οι δράσεις αυτές, όπως έχει προαναφερθεί, έχουν στόχο την μετάβαση των παιδιών από το ευέλικτο και διαθεματικό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου, στο συστηματικότερο πρόγραμμα των τάξεων του δημοτικού. Η σημερινή συνάντηση λοιπόν, περιλαμβάνει την αφήγηση ενός παραμυθιού «Η χιονονιφάδα που αγάπησε το καλοκαίρι», στην οποία συγκαταλέγονται επιμέρους δραστηριότητες. Την σειροθέτηση των βασικών σημείων του και την εικονογράφηση μιας αγαπημένης σκηνής των παιδιών, από το ίδιο το παραμύθι. Βασικοί στόχοι των δραστηριοτήτων που σχεδιάστηκαν ήταν, πρωτίστως, η άσκηση δεξιότητας της προσεκτικής ακρόασης, και ο έλεγχος αυτής, μέσω επεξηγηματικών ερωτήσεων και σειροθέτησης των κεντρικών σημείων του παραμυθιού από τα παιδιά, η ανάπτυξη της επικοινωνιακής ικανότητας μεταξύ των ολιγάριθμων ομάδων που δημιουργήθηκαν και τέλος, η καλλιέργεια δεξιότητας αναδιήγησης σημείων του παραμυθιού, μέσω της ζωγραφικής. Οι μεγαλύτεροι μαθητές έδειξαν να αγκαλιάζουν και να υποδέχονται με χαρά τους μικρότερους φίλους τους, καλωσορίζοντάς τους στο «μελλοντικό» τους σχολείο. Οι μαθητές του νηπιαγωγείου από την άλλη, δεν δίστασαν να εκφράσουν τον ενθουσιασμό τους για αυτή την συνεύρεση, ανυπομονώντας για την επόμενη… που δεν αργεί!