ΜΙΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΩΣ ΠΡΑΞΗ ΖΩΗΣ
Έχοντας επεξεργαστεί πραγματολογικά το παραμύθι “Ο ευτυχισμένος πρίγκιπας“ του Όσκαρ Ουάιλντ, γνωρίσσαμε σήμερα (17/3/17) με τα παιδιά τη διερευνητική δραματοποίηση, μια θεατροπαιδαγωγική μέθοδο, που δίνει έμφαση στη διερεύνηση ως διαδικασία με βάση την εμπειρία των συμμετεχόντων και αποσκοπεί στη δημιουργία κατανόησης. Αρχικά δημιουργήθηκε το κατάλληλο δραματικό περιβάλλον, επισημάνθηκαν τα δομικά στοιχεία της δραματικής μορφής και έγινε η εξοικείωση των παιδιών με τους ρόλους. Κατόπιν, οι συμμετέχοντες αναπαρίσταναν σύντομα στιγμιότυπα από την καθημερινότητα των ρόλων δίνοντας έμφαση στα συναισθήματα και στη συμπεριφορά τους . Κατόπιν χρησιμοποιήθηκαν οι τεχνικές της παγωμένης εικόνας, της ανίχνευσης της σκέψης και του αυτοσχεδιασμού, ώστε να επιτευχθεί η εις βάθος κατανόηση του έργου. Κλείνοντας αξιολογήσαμε την προσπάθειά μας εστιάζοντας στα δώρα, που μάς είχε χαρίσει απλόχερα “Ο ευτυχισμένος πρίγκιπας“ και εκφράζοντας τα συναισθήματά μας για το βιωματικό αυτό εργαστήριο. Ήταν μια υπέροχη εμπειρία, που βοήθησε τα παιδιά να αναπτύξουν την ενσυναίσθησή τους και να ισχυροποιήσουν την μεταξύ τους σχέση.
Η δασκάλα του Γ1′
Αφήστε μια απάντηση