Σήμερα, Δευτέρα 1/12/2025, πήγαμε με το σχολείο στο μουσείο της ΕΥΔΑΠ. Εκεί παρακολουθήσαμε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για το νερό και μάθαμε να μην το σπαταλάμε. Επίσης, μάθαμε τη διαδικασία για να γίνει το νερό πόσιμο, ώστε να μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε στην καθημερινότητά μας. Στο
…