Ολοκληρώθηκε σήμερα, 11 Ιουνίου, η σειρά δραστηριοτήτων για την μετάβαση των μαθητών του Νηπιαγωγείου, στην πρώτη τάξη του Δημοτικού. Με παιχνιδιάρικη διάθεση, συναντήθηκαν σήμερα μικροί και «μεγάλοι» μαθητές, οι οποίοι ένωσαν την διάθεση τους για παιχνίδι και έγιναν μια ομάδα, με σκοπό…την συλλογή περισσότερων πόντων.
…