Με την Γ’ τάξη μελετάμε τα δάση διαθεματικά. Ευκαιρία να περιγράψουμε ποια είναι τα μέρη ενός τέτοιου πολύπλοκου συστήματος, μέσω και της τέχνης: οι μαθητές και μαθήτριές μας έπρεπε να γράψουν μια ταξιδιωτική περιγραφή, ένα ποίημα, ένα κόμικ, ένα σχέδιο, προκειμένου να αναφέρουν τι θα συναντούσαν σε ένα φανταστικό (μη ρεαλιστικό) δάσος!
Δηλαδή μαθαίνουμε τι υπάρχει μέσα από αυτά που δεν υπάρχουν (από τα συμπληρωματικά στοιχεία όπως λέμε στα Μαθηματικά!). Μια καινοτόμος προσέγγιση από τον ειδικό συνεργάτη μας Δρ. Βασίλη Γρηγορίου
Αφήστε μια απάντηση