Σήμερα, Τρίτη 1 Νοεμβρίου, τα τμήματα Ν’2, Ν1’Β και Ν1’Α παρακολούθησαν στο θέατρο των εκπαιδευτηρίων μας το πρόγραμμα διατροφής της ΦΑΓΕ.
Η μικρή Μιμίκα μας ταξίδεψε στη γαλακτοχώρα και με τη βοήθειά μας έλυσε τους γρίφους και κατάφερε να νικήσει το μάγο ελευθερώνοντας τη γαλακτοχώρα. Οι μικροί μας φίλοι διασκέδασαν πολύ, ενώ παράλληλα έμαθαν για τη θρεπτική αξία των γαλακτοκομικών προϊόντων.
Οι νηπιαγωγοί των τμημάτων


Αφήστε μια απάντηση